יום שני, 12 בדצמבר 2011

הניה שפינדל, מטפלת מ"עולם אחר"




הניה
 שפינדל, אישה מיוחדת שהעמידה אותי על הרגליים. סיפור אישי.


את הניה פגשתי לגמרי במקרה (אם כי כבר נאמר שאין כזה דבר "מקרה"...)
לפני כמה שנים קיבלתי הזמנה לאירוע "טעימות" של טיפולים, בו השתתפה הניה ונומרולוגית, כל אחת 15 דקות במחיר סמלי ביותר..
אני קפצתי על המציאה כי היה לי דווקא מה לשאול את הנומרולוגית.
ואכן, ישבתי איתה  והיא ענתה על שאלותי עד כמה שניתן ב-15 דקות וזהו, עמדתי ללכת...
אפילו לא חשבתי להיכנס לטיפול בן 15 דקות אצל הניה... מה כבר אפשר לטפל בזמן כה קצר?

אבל... בעודי צועדת לכוון הדלת, יצאה אליי אישה לבושה לבן ופנייה קורנים טוב, הניה בכבודה ובעצמה.
הניה פתחה את זרועותיה,
חייכה  אלי והזמינה אותי אל חדר  הטיפולים. נו טוב..לא נעים לסרב, נכנסתי ושכבתי על המיטה, 
הניה שאלה אם יש משהו לא בסדר ואני השבתי שלא... הכול תקין!
הניה העבירה ידיה מעלי, סרקה את גופי ושאלה אם אין שום בעיה בגב התחתון?
אה...כן, עניתי, שנים רבות אני סובלת מכאבים בגב ובברכיים - זה כבר חלק ממני .

עצמתי את עיני וחשבתי לעצמי... אין סיכוי שהיא תצליח ברבע שעה לפתור בעיה שמלווה אותי כמעט כל חיי.
הניה עשתה מה שעשתה (היה נעים דווקא), 15 דקות חלפו כרגע ונגמר...
קמתי מהמיטה והניה שאלה "איך הגב עכשיו"? מתוך נימוס עניתי "קצת יותר טוב", אבל באמת לא הרגשתי שום הבדל.
חזרתי הביתה, שכחתי לחלוטין מהטיפול, ממילא לא ציפיתי לתוצאות... ואז, מתישהו בערב, פתאום שמתי לב שנעלמו הכאבים לחלוטין!!!
עברו מאז כ 3 שנים והגב (טפו טפו) בסדר גמור!

כדי לשמר את המצב הטוב, אני מגיע להניה לטיפול תחזוקה פעם בכמה חודשים.
(הניה מאמינה ובצדק, שעדיף מראש למנוע בעיות ולאו דוקא להגיע כשהן כבר שם..)


את אודי, בנזוגי שיח', לקח לי שנה לשכנע להגיע אל הניה.
אודי, ספקן ועקשן גדול מטבעו , מצטער עד מאוד שלא הקשיב לי מההתחלה .. :) 

אלו דבריו של אודי:

את הפתיחה לפוסט הזה כתבתי ומחקתי פעמים רבות. יש לי כל כך הרבה מה לומר על הניה ומה לספר לעולם, שאני מתקשה להחליט מאיפה להתחיל.... אז החלטתי פשוט לספר לכם את העיקר: הניה היא אדם ששינה לי את החיים. וממה ששמעתי, גם את חייהם של רבים מאוד ברחבי העולם. פשוט כך, פשוטו כמשמעו. היא לא אדם של פילוסופיות גבוהות מדי, או של התעטפות בתיאוריות נשגבות ותורות איזוטריות. היא פשוט אישה אוהבת, חמה ומחבקת, שיודעת להשתמש במתנה האדירה שקיבלה – ידי הקסם שלה שמחוללות פלאים.

הגעתי להניה בשיא התמודדותי עם תסמונת התשישות הכרונית, כשמלבד התשישות, כאבי הראש ושאר הסימפטומים הלא סימפטיים, גופי היה תפוס כמו אבן ובמיוחד הצוואר, ממנו סבלתי במשך שנים. כבר אחרי הטיפול הראשון, כאבי הצוואר החמורים נעלמו כמעט לחלוטין, וכל מה שנותר מהם זו "איוושה" קלה של זיכרון קלוש מהעבר. וכמובן, הגוף השתחרר, נהיה קליל יותר ואיפשר לי להתמודד יותר בקלות עם מחלתי.

חזרתי מאז להניה מספר פעמים, כשבכל פעם אני נטען באנרגייה שמאפשרת לי להתנהל בקלות למשך תקופה קדימה, כש"על הדרך" כאבים כרוניים שונים מתפוגגים ונעלמים מהרפרטואר. לאחר מספר טיפולים, שלוו בהרבה עידוד ואמפתיה יוצאת דופן, הרגשתי מספיק חזק להתחיל בפרוייקט הכי חשוב שלי – לנצח את המחלה. הניה החליטה שהיא נעמדת לצידי בקו הראשון, ומזה מספר שבועות אני מתייצב אצלה לטיפול תומך, שמאפשר לי לפעול ביתר החזיתות. אני גם מרגיש, שזרימת האנרגיה המשופרת לה אני זוכה מידיה המדהימות, מסירה את כל המחסומים והחסימות ומאפשרת לגוף לעשות את העבודה בעצמו, כי כמו שהניה אומרת – הגוף יודע מה הוא צריך לעשות.כל מה שצריך זה להזכיר לו ולהסיר את החסימות בדרכו...

הניה,אישה צנועה ומרשימה כאחד, הפכה להיות עמוד תווך משמעותי ומוביל במאבקי, ואני לא יכול לדמיין מה ואיך הייתי עושה, אם בכלל, אלמלא היכרתי אותה.

כל מילה נוספת מיותרת. ממליץ בענק לכל אחד להגיע לפחות פעם בחייו להניה ולחוות את הטיפול. 
גם כמניעת מחלות בעתיד, או לריפוי, אם אתם כבר סובלים ממשהו. לא תצטערו...  

להניה יש קבוצת "נכדים" שנולדו בעזרתה למטופלות שכבר נואשו מלהכנס להריון ,
והצלחה רבה בטיפול, הטבה וריפוי מגוון מחלות ובעיות רפואיות מסוגים שונים. 

על הטיפול המיוחד שהניה מעניקה תוכלו לקרוא בהרחבה באתר שלה: הניה שפינדל

הניה נמצאת ומטפלת בהוד השרון , הטלפון של הניה 052-6900511 או 09-7467611

 הניה תמיד מזכירה להגיד: "תודה על מה שיש ותודה על מה שאין"

תודה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה