יום שני, 10 בפברואר 2014

גברים - היכונו! קרוקס מתכננת לנו קיץ קליל ויפה במיוחד...

מי אמר שאנחנו, הגברים, מקופחים? או צריכים לסבול בקיץ בתוך נעליים לוחצות ומיוזעות? או בסנדלים שחותכות לנו את הרגליים? אני, לפחות, יודע שאפשר אחרת. השנה אני סוגר קיץ עשירי ברציפות (!) עם קרוקס... מאז אותו יום גורלי, שבו ניסיתי להשחיל את כפות רגליי ל"צפרדעים המוזרות" (והלבנות...) עם החורים, לא הסרתי אותן לרגע, למעט כשאני יחף... הזוג הראשון שלי עדיין משרת אותי נאמנה בתוך הבית בכל עונות השנה ושומר על גמישותו המופלאה והנוחות חסרת התקדים שלו. אבל מאז זרם הרבה פלסטיק צבעוני בקרוקס, נוספו חומרים נוספים, כמו עור, בד וקנבס והמבחר עולה על כל דמיון, לכל עונות השנה. ואני, כמכור כבד, מצטייד מדי עונה בדגמים החדשים והמרהיבים ולא מוכן לשמוע על אופציות אחרות... או, במילים אחרות - לא תתפסו אותי בלי קרוקס...


השבוע סקרנו את תצוגת הדגמים המתוכננים לקיץ הקרוב. שמחנו לגלות, שכבכל שנה, גם הקיץ נוספים למבחר דגמים חדשים לגברים, שמעשירים את ההיצע - גם בעיצובים חדשים וגם בגוונים - חאקי, נייבי, אספרסו וחול ים. מלבד הדגמים הקלסיים, שמבוססים על אותה "צפרדע" מיתולוגית, לקרוקס יש שפע של כפכפי אצבע סופר-נוחות, כפכפים רגילות, נעלי מוקסין רכות במיוחד וגם סנדלים רגילות למראה, שמצוידות, כמו שאר דגמי קרוקס, בחומר ה"סודי" שלהם - הקרוסלייט, שהופך אותן למה שהן - הדבר הכי קרוב ליחף...

אז בבקשה - תשטפו ת'עיניים וקחו המלצה ממשתמש מנוסה וותיק - לכו על קרוקס... גם בקיץ!





מידות: 40-47
מחירים: 160-400 ₪

 להשיג ברשת חנויות CROCS ברחבי הארץ ובחנויות האינטרנט  www.crocs.co.il, ו- www.carrot.co.il (חנות היבואן ומותגים נוספים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה