יום שבת, 1 בנובמבר 2014

בושם חדש = אהבה חדשה

הכירו את הבושם החדש לאישה UN COVER E.D.P
מבית קרליין .
 



הכל התחיל בשבוע שעבר לקראת ערב,  על מפתן ביתי חיכתה לי חבילה...זו היתה חבילה וורודה!
בשקית וורודה נמצאה קופסה ורודה...

בקופסה הורדה נמצא בקבוק ורוד

בבקבוק בושם, בושם חדש...הסתקרנתי

האמת, גם מעט חששתי, בושם זה דבר כל כך אישי, אני יכולה לבלות שעות בחנות בניסיון להתאהב בבושם חדש.

אני לרוב אוהבת את הרעננים, הפרחוניים אך גם את המסתוריים האקזוטיים המפתים...
מאוד קשה לי עם המאוד מתוקים.

כך, בזהירות מהולה בהתרגשות העזתי והיתזתי מעט מהבושם שלא אני בחרתי,
ואוו...הפתעה נעימה...ריחנית..מתוקה אבל גם פרחונית, פרחונית אבל גם מפתה ומסתורית!

ההרגשה טובה! הריח חדש ואחר, אבל כל כך מתחבר ומשמח, התאהבתי!

בשמים יכולים לשנות מצב רוח בשנייה , גם הבושם החדש שלי עושה את זה, הוא כזה שאשמח להתבשם בו לעת ערב, הוא מרגיש לי סתווי /חורפי, בדיוק מתאים עכשיו.

הבושם החדש שלי הוא UN COVER E.D.P  מבית קרליין
חשוב גם לציין שריחו של הבושם נותר שעות רבות על עורי.

ככה מתארים אותו בדף המידע שהיה מצורף לחבילה:


ההשראה
שילוב מושלם בין ניחוח עדין של וורדים לפאטצ'ולי עוצמתי.

תחילה, מתקבל ריח מתקתק של פירות יער,
אליו מצטרפים עלי וורדים וסיגליות,
המעניקים לבושם את אופיו הנשי והמעודן.

לבסוף, המאסק המותיר חתימה וורודה וזוהרת שמלווה אותך לשעות ארוכות.

UNCOVER

תו עליון: פלפל ורוד, פירות יער.

תו הלב: עלי ורדים, יסמין, סיגליות.

תו הבסיס: מאסק, פאטצ'ולי אינדונזי.



מחיר לצרכן: 250 ₪ , לתכולת מ"ל : 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

*** הבושם ניתן לי להתנסות וכתיבת חוות דעתי עליו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה