יום שני, 3 באוגוסט 2015

קרש ההפשרה המהפכני של חברת סלייסר - ניסיתי ובחנתי והתוצאות - מפתיעות!


חייבת להודות ולהתוודות: כשסיפרו לי על "קרש ההפשרה" והציעו לי להתנסות בשימוש בו, הייתי מאוד סקפטית, נשמע לי קצת הוקוס פוקוס... משטח סטטי שלא מחובר לחשמל או לגוף חימום מכל סוג שהוא, שמאיץ הפשרה עד פי 10 ? נשמע מופרך! הסיבה שהסכמתי ללכת על הזה מורכבת משתי סיבות שקשורות זו בזו:
האחת, היבואן, חברת כרמל דיירקט, אותה אני מכירה שנים ויודעת ששם לא מוכרים בלופים!
השניה, היצרן - חברת סלייסר (SLICER), שמוצריה הסופר איכותיים וסופר דופר שימושיים מככבים אצלי בבית בשימוש יומיומי: המאסטר סלייסר שאיני יודעת איך הסתדרתי לפניו והספירל סלייסר שעושה לנו ספגטי מירקות. אני מכירה את איכות החומרים ה-באמת משובחת ויודעת שעם אבא כזה אין סיכוי שהילד אינו מוצלח!
שאלתי את היבואן מה גורם למשטח להאיץ הפשרה וזה ההסבר שקיבלתי: המשטח מיוצר מתרכובת מיוחדת של PPFE, המאפשרת הולכת טמפרטורות ופיזור הקור/החום, כך שניתן להפשיר/לקרר במהירות של עד פי 10 מזמן ההפשרה/הקירור על משטח עץ, פלסטיק ואפילו שיש.


הקרש נחת במטבחנו לפני כחודש ואני לקחתי את הזמן לחקור אותו ולגלות את השימושים בו לעומק. גיליתי תגליות מעניינות: הכי חשובה - יש אמת בפרסום! (לא שהופתעתי, כאמור...)
הקרש אכן מאיץ באופן ניכר מאוד את משך ההפשרה. כיוון שחיות הבית שלנו (כלבה וחתולה מפונקות ואהובות) אוכלות רק מן החי, אני מפשירה להן יום יום שקית בשר. אם קודם לכן היתי חייבת להוציא את השקית מהבוקר, על מנת שתופשר עד לפנות ערב, עכשיו מספיק להוציא אותן מהפריזר רק שעתיים לפני שעת ההאכלה והבשר מופשר!
כך גם קורה עם הבשרים שאני מפשירה עבורנו. 



כמובן שלא התאפקתי וערכתי השוואות... הנחתי על מגש רגיל חבילה קפואה ובמקביל גם על המשטח של סלייסר. הראשונה הפשירה כמה שעות מאוחר יותר מזו שעל המשטח של סלייסר...
אך גם בלי חבילה להשוואה רואים את העבודה שהקרש עושה: הצד של חבילת הבשר הקפוא שמונח עליו מפשיר במהירות, בעוד שהצד החשוף לאויר (אפילו בקיץ הלוהט שיש עכשיו) נשאר קפוא לאורך זמן. לכן אני הופכת את הגוש הקפוא לאחר זמן מה ומשווה את מהירות ההפשרה של שני הצדדים.


המשטח מתוכנן היטב ויש לו מסביב תעלה ללכידת הנוזלים שמופרשים בהפשרה.
רגליים מסיליקון שמגביהות אותו מהשיש וגם מונעות החלקה.
הקרש משמש גם כמשטח חיתוך, האריזה כוללת  3 משטחי חיתוך מפלסטיק בצבעים שונים (זה חשוב להפריד משטחי חיתוך לעופות, מבשרים וירקות לטובת היגיינה), את משטחי החיתוך ניתן לחבר בקלות ל-4 כפתורים שנמצאים על הקרש ומונעים את תזוזתם בעת החיתוך.
משטחי החיתוך עשויים פוליפרופילן ומתאימים לחיתוך ירקות, בשר, דגים ועוד. משטחי החיתוך הצבעוניים קלים לשטיפה ונוחים לשימוש וכך גם קרש ההפשרה, שנשטף בקלות ואצלנו הוא כמו המאסטר סלייסר - הפך לדייר קבע על השיש.
בדקתי גם את יכולת הקירור של המשטח וזה אכן עובד - ממש כך! הנחתי כלי מלא אורז שבושל ורציתי להכניס למקרר והאורז התקרר הרבה הרבה יותר מהר מהרגיל! כך עשיתי גם עם כוס תה מהבילה ועוד מאכלים חמים מדי וזה פשוט עובד!!!

צפו בסרטון ותראו איך זה קורה
     

אתם כבר הבנתם, מן הסתם, שאני מרוצה מהשימוש בקרש ההפשרה ולכן ממליצה על המוצר, שהצליח להפתיע אותי והפך לכלי עזר יומיומי במטבחי ! ושאפו לחברת כרמל דיירקט, שמצליחה שוב ושוב להפתיע אחת שכמוני, שבטוחה שכבר אי אפשר לחדש לה דבר במטבח המאוד מאוד מצוייד שלה, שיש בו כמעט כל אביזר ומיכשור שאפשר לחלום עליו...
 


מחיר השקה: 250 שקלים במקום 300 (אחריות לשנה) בתוקף עד 31.8.2015 ו/או עד גמר המלאי

להשיג באולם התצוגה של היבואן 'כרמל דיירקט' או לבירור החנות הקרובה: 1-700-700-642







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה