יום חמישי, 19 במאי 2016

תכירו את שרית חדד, הקוסמטיקאית שלי - פוסט (לא) לנשים בלבד...

כן, אני יודעת - לדבר על שערות על הפנים, פצעי אקנה, מתיחות קמטים והבהרת כתמים זה אולי לא הנושא הכי "סקסי" בעולם, אבל הוא חלק מחיינו ולא מעט מאיתנו נתקלות (וגם נתקלים...) בשלבים שונים בחיים בשאלה למי ללכת ועל מי לסמוך. אני מצאתי, לאחר שנים של ניסיונות כושלים ואכזבות רבות, את האחת והיחידה, שסוף סוף פתרה לי בעיה שנראתה כמעט בלתי פתירה - מצאתי את שרית, קוסמטיקאית סופר מקצועית ומוכשרת, שהתגלתה בעיקר כאדם מקסים וישר, מה שהופך כל טיפול לפגישה אישית נעימה וכיפית. אז למענכן, קוראותיי הנאמנות (וגם למענכם, הגברים שקצת נבוכים להודות שגם הם צריכים פה ושם טיפול...) - הנה סיפורה של שרית חדד - הקוסמטיקאית שלי.

הגעתי לשרית, כאמור, לאחר שנים של ניסיונות להיפטר מכמה שערות קטנות ועקשניות ש"התנחלו" להן על סנטרי, כשהן מזכירות לי שהגיל וההורמונים מתחילים לתת בי את אותותיהם... (דיכאון בפני עצמו...). בייאושי פניתי לאינספור מכוני יופי, שסיפרו לי תלי תלים של סיפורי אימה, כשכל מטרתם הייתה לשכנע אותי לקחת משכנתה ולהתחייב לסדרות אינסופיות של טיפולי לייזר או טכנולוגיות מפחידות אחרות, שנראו כאילו הן לקוחות מסרטי מדע בדיוני. חושיי הצרכניים הזהירו אותי לא ליפול בפח, כי שמתי לב שאף אחד לא מבטיח לי שהשערות הסוררות לא תצמחנה שוב לאחר מכן... המשכתי לחקור וכמעט השתכנעתי להתמסר להסרת שיער במחט חשמלית "ללא כאב וסימנים", אבל טיפול אחד, מהיר ככל שהיה, כאב בהחלט וגם הותיר אותי ימים ארוכים עם אדמומיות רצינית, שהבהירה לי שגם זה לא הפתרון... (מה גם שהשערות צמחו שוב במשנה מרץ ומוטיבציה...). פה כבר ממש נשברתי, אבל החלטתי לנסות את המוצא האחרון - חוכמת ההמונים של הרשת. חרשתי בפורומים וקבוצות פייסבוק וגיליתי שברובם "מסתובבת" המלצה חמה על שרית חדד. לא היססתי וקבעתי אצלה תור, שהפך את הקערה על פיה.


שרית התגלתה לפני הכל כאדם מקסים, שמדבר ביושר ובגובה העיניים, ללא הבטחות שווא וללא נאומי שיווק מעיקים. מיד התאהבתי בה והחלטתי שבידיה אני מוכנה להפקיד את פני ושערותי העקשניות. התחלנו בטיפול באינפרה (ולא במחט, כפי שחששתי) והתוצאות היו מהירות ומפתיעות לטובה. כבר אחרי טיפול אחד השערות הפכו לפלומה רכה ומטיפול לטיפול הן נסוגות. אנחנו עדיין לא בסוף הדרך, אבל בחמשת הטיפולי שעשינו עד כה יש התקדמות מרשימה ועקבית ואני מבטיחה לעדכן בהמשך...





שרית מקבלת בכפר סבא ובצור יצחק. קירות המכון שלה עמוסים בתעודות של לימודים והשתלמויות מקצועיות, מה שהביא אותי לראיין אותה ולשמוע מעט יותר על החיבור שלה למקצוע. הנה מה ששרית סיפרה לי על עצמה, בלשונה:
מאז היותי ילדה בת 10 נמשכתי לתחום היופי. יש לי אחיות שגדולות ממני בהמון שנים ותמיד עמדתי והסתכלתי איך הן מטפחות את עצמן. אחת מהן תמיד הקפידה במיוחד על מראה אסתטי, שיער מוחלק והייתה מורחת קרמים. כשגדלתי קצת יותר הבנתי דרכה כמה חשוב להיות מטופחת.
בדרך לגיל ההתבגרות הבנתי שאני ממש אוהבת את ההתעסקות בתחום היופי. הייתי מזמינה חברות אליי ועושה להן טיפול בעור, מורחת להן קרמים, מאפרת אותן לאירועים, מורחת להן לק ואפילו עושה להן פן. כשהתגייסתי לצבא ידעתי שעם סיום השרות הצבאי אני אנווט את עצמי לתחום היופי. עברו שנתיים מאז שחרורי מהצבא והלכתי ללמוד קוסמטיקה במכללה לקוסמטיקה בנתניה של דרורה שטרנברג. מיד בסיום הלימודים הבסיסים נרשמתי לאוניברסיטת בר אילן ללימודי קוסמטיקה במדעי הבריאות, לימודים של 3 שנים.

המשכתי במהלך שנותיי בתחום להרחיב את הידע שלי בקורסים והשתלמויות רבות ובמקביל המשכתי את לימודיי לקוסמטיקאית פרא-רפואית אצל חווה זינגבויים. נכון להיום אני משתלמת ועובדת עם ד"ר דב קליין הפלסטיקאי, שמאפשר לקוסמטיקאיות להשתלם אצלו ולעבוד עם תכשירים מובילים בתחום הקוסמטיקה שהוא מייצר אותם עבורנו.

ההתמחות שלי היא בתחום טיפולי הפנים:


טיפולי אקנה למתבגרות ומתבגרים.
טיפולים לאנטי אייג'ינג עם תוצאות כבר מהטיפולים הראשונים.
טיפוליי הבהרה.
הסרת שיער בשעווה עם מיומנות מקצועית.
הסרת שיער באינפרא אדום.

הייחוד שלי בתחום נובע מכך שכשמגיעה אליי לקוחה לטיפול, אני קשובה לצורך שלה. אני מאבחנת אותה, מביעה את דעתי ותמיד נותנת לה גם להחליט בסופו של המפגש. הפגישה והייעוץ מולי לעולם לא ייעשו בלחץ כלפיה. הלקוחה, שלפעמים גם מגיעה עם מצוקה נפשית, זקוקה להקשבה ולהבנה לבעיה שלה.

במכון הקוסמטי שלי ניתן לקבל את אחד הטיפולים המתקדמים לחידוש העור. הטיפול הינו בטכנולוגיה מתקדמת, המעוררת וממריצה את העור לייצור קולגן והאלסטין, המחזירים לעור מראה אסתטי באופן טבעי לחלוטין. הטיפול נעשה באמצעות מחטים זעירות החודרות לשכבת העור הפנימית וגורמות לעידוד של ייצור קולגן, אלסטין וחומצה הילרואנית, הקיימת בגוף של כל אחד ואחת מאתנו. הטיפול בטוח ויעיל ומטפל במיגוון רחב של בעיות עור. הטיפול נועד החל מצלקות אקנה ועד קמטים וקמטוטים, הבהרה של כתמים בעור, סימני מתיחה בעור ומיצוק העור. את הטיפול ניתן לעשות לנערות צעירות ועד לנשים מבוגרות שאינן מעוניינות בהזרקות מילוי או ניתוחים למתיחת העור.
ביקשתי משרית כמה טיפים:

הטיפ שלי: להגיע למקום שיטפלו בך ותרגישי שנעים לך ואת מרגישה נינוחה כלקוחה, זה סימן שאת נמצאת במקום הנכון.
טיפ לחורף שעוד יגיע: נצלו את הזמן להעלמת שיערות מיותרים מהגוף וקבלו את הקיץ חלקות וחלקים.
טיפ לקיץ שבפתח: השמש בישראל והחור באוזון משפיעים עלינו גם בימים שנראים לא מזיקים לכן, תדאגו למרוח כל יום קרם הגנה מהשמש ולשים קרם הגנה בתיק שילווה אתכם במשך היום.

שרית חדד: 050-2936218  
האתר של שרית חדד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה