פנקייק גבינה מזין, טעים ו..דיאטטי! ללא גלוטן, ללא סוכר

לאחרונה התרחש בחיי שינוי אדיר... נכנסתי לתהליך דיאטה מאוד משמעותי (כי כידוע, לכל שבת יש מוצאי שבת...ואת כל העודפים שאספתי עלי בשנות התענגות האוכל האחרונות צריך לאזן ולצמצם!)
הדיאטה שבחרתי היא דיאטת HCG אותה אני עושה דרך מרפאתו של דר' ראול רודריגז ובהנחייתה הצמודה של חני הנטורפטית שאין מסורה ומקסימה ממנה!
במסגרת הדיאטה הזו יש מגבלות מאוד ברורות , אך על הדיאטה עצמה אני מבטיחה לספר בהרחבה בהמשך.
מה שגיליתי במהלך השבועיים וחצי מאז התחלתי בתהליך זה ש-
א: ממש קל לי, אני לא רעבה כלל למרות אכילת 500 קלוריות ביום בלבד.
ב: המשקל יורד במהירות וזה אושר גדול!
ג: גם בתוך כל ההגבלות והמסגרת המצומצמת ניתן להיות יצירתית, להמציא מאכלים שהם ממש ממש טעימים!


אני אעלה כאן עוד רבים בהמשך, אך הרשו לי לפתוח במתכון מתוק ומנחם שהונדס בהמשך לגבינה מצויינת שקיבלתי להתנסות, גבינת עיזים רכה 5% של פיראוס, טעמה של הגבינה כל כך עדין ומרקמה חלק ועשיר כך שהיא התאימה בול למתכון הבא: פנקייק גבינה , ללא קמח,ללא גלוטן, ללא סוכר, אך עם הרבה הנאה!
המתכון מתאים מאוד גם לתזונה ללא גלוטן,ללא סוכר, תזונת פליאו, דיאטת אטקינס, דיאטת חלבונים , ללא פחמימות ועוד, מי שלא בשמירת קלוריות ו-או זקוק להעמסת שומן, יכול בקלות להחליף את הגבינה בשמנת חמוצה, בגבינה שמנה, את הממתיק- בכל ממתיק אחר (סטיוויה / אגבה / דבש / ממתיקים מלאכותיים)


המצרכים:

50 גרם גבינת פיראוס עיזים 5% (אפשר להחליף בגבינת קוטג' 1% או כל גבינה שמתאימה לתזונה שלכם )
ביצה אחת
כף סיבים תזונתיים
ממתיק על בסיס סוכרלוז כחצי כפית
כמה טיפות תמצית וניל טהור
מעט מים

ההכנה:
לחמם מחבת נון-סטיק מאיכות טובה, להניח עליה רינג של פנקייק
לערבב את הגבינה עם מעט מים ותמצית וניל (למרקם כמו יוגורט) וממתיק, לטעום שההמתקה מספיקה
לטרוף פנימה ביצה שלמה
לערבב היטב את הסיבים התזונתיים

את התערובת לצקת למחבת החמה (אם המחבת לא חמה מספיק- התערובת תדבק!)
לכסות במכסה , לאחר כמה דקות לפתוח ולבדוק, אם התערובת תפחה יפה ונראית מוצקה מעט, לשחרר בעזרת סכין דקה אך לא שפיצית! (בזהירות לא לפגוע בציפוי המחבת) את שולי הפנקייק מהרינג.
להרים את הרינג, עכשיו אפשר להפוך את הפנקיייק לזמן קצר להשלמת הצלייה של הצד השני.


אפשר להגיש עם מעט גבינה מדוללת במעט מים וכמה טיפות ממתיק- ("שמנת סטייל")
אפשר במקום הגבינה שמלמעלה להגיש עם הפירות המותרים (תות/תפוח).



שיהיה בתיאבון !!!



6 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. הי מאיה. לא מכירה שימוש בסיבים תזונתיים. מה זה בדיוק? איך זה לא פחממה?
    תודה,
    לילך

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שחר, הנה הסבר מצויין על סיבים תזונתיים (הרבה יותר טוב ממה שאני יודעת להסביר, אני הוספתי אותם כחומר מעבה), בודאי אפשר למצוא עוד הרבה חומר :
      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3079545,00.html

      מחק
  3. הי :) נראה מעולה. אפשר לוותר על הסיבים התזונתיים?

    השבמחק