מתכון חזה עוף בחרדל - מתכון דל קלוריות , דל פחמימות, דל שומן









בדיאטה דלת קלוריות אוכלים המון חזה עוף, לרבה השמחה חזה עוף יודע להתחפש לו להמון מאכלים שונים, רבים מהם יעלו כאן בהמשך, העקרונות שמנחים אותי בבחירת מאכלי הדיאטה שלי הם כמובן המסגרת המותרת,  חשוב לי מאוד להנות ממה שאני אוכלת , אם האוכל מספק אותי מבחינת הנאה אני לא מרגישה חשקים לדברים אחרים כפי שאני מוצאת את עצמי מחפשת משהו טעים אחרי מנה לא מוצלחת..



המתכון:
100 גרם חזה עוף מנוקה מכל שומן ופרוס ל"שניצל"


מרינדה:
שן שום גדולה
כפית חרדל דיז'ון
מיץ מחצי לימון קטן
מלח
קצת צ'ילי 
פלפל שחור גרוס


להשרות את חזה העוף 10-15 דקות 




בנתיים "מטגנים" טבעות בצל, פרוסות עבות של בצל על מחבת חמה, כשמזהיב מעט אני יוצקת קצת מים וסוגרת את המכסה כי מתחילה שם רתיחה חזקה, המים מתערבבים בקרמל שנוצר מצליית הבצל וצובעים את הטבעות בצבע שחום, האידוי מבשל את הבצל היטב, כשהמים נעלמים , הופכים לצד שני ומשחימים עוד קצת.
זו הזדמנות להמליץ: מאוד חשוב שתהיה לכם בבית מחבת נון-סטיק מאיכות טובה, רצוי שתהיה כבדה כך שתפזר חום היטב ולא דקיקה עליה כל דבר ישרף צ'ק צ'ק , גם סוג הציפוי חשוב מאוד , מלבד זה שלא יפלטו חומרים רעילים לאוכל שלכם, ציפוי איכותי ישמר לאורך זמן וציפוי גרוע יאבד את תכונת הנון סטיק מהר והכל ידבק לכם.
איך יודעים איזו מחבת טובה? רמז רציני מאוד הוא המחיר, מחבת טובה תעלה הרבה יותר מפשוטה, בחרו מחבת של חברה שיש לה מוניטן טוב ולא משהו סיני עלום שם..
והאמינו לי, מנסיון רב.. הזול הוא יקר! כי תחליפו שוב ושוב את המחבתות שתהרסנה מהר, אך אחת טובה תחזיר את מחירה ביג טיים!



כל שנשאר זה לצלות את חזה העוף, על אותה המחבת שממנה יצאו הבצלים והיא חמה מאוד,
חשוב לצלות צליה קצרה כדי שחזה העןף לא יתייבש, המרינדה משחימה וקצת נדבקת למחבת, בעזרת מרית פלסטיק/עץ (כדי לא לשרוט את הציפוי !) מפרידים והופכים לצלייה קצרה והשחמת הצד השני,

המרינדה השחומה תיתן לחזה קריספיות קלה וטעם צלוי טעים.
אני אכלתי את החזה במקרה הזה עם מלפפון מתובל בלימון ומלח .


בתאבון!



אשמח לשמוע מה דעתכם, מוזמנים להשאיר תגובה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה