פיליס גלזר מחדשת - גם ספר "ללא גלוטן, ללא סוכר" וגם סדנאות ריפוי דרך האוכל...

לפעמים, הגורל מזמן לנו בחיים אירועים או מפגשים כל כך מדוייקים, שמותירים אותך משתאה לנוכח ה"מקריות" שלהם - או כמו שאומרים: הדבר הנכון בזמן הנכון... כך קרה לנו, כשפגשנו את פיליס בהשקת תפריט ללא גלוטן שפיתחה עבור מסעדת ימאטויה, ישבנו יחד לסעוד על אותו שולחן והשיחה שהתפתחה סיפרה לנו פיליס בהתרגשות על הספר החדש שעומד לצאת לאור, ולמה גורל? כי זה מכבר אנחנו עסוקים בהסתגלות לאורח החיים התזונתי החדש שלנו, שמבוסס, בין היתר, על מזון ללא גלוטן וללא סוכר...ובמקרה שלנו גם ללא פחמימות אבל מי סופר... ואצלנו, אגב, הבחירה לחיות כך באה ממקום של אי סבילות לגלוטן, שהתגלתה אצל אודי, כמו גם נזקים שנגרמו לו מעודף סוכר. ובהמשך, לאחר שלמדנו את הנושא והבנו, שהגלוטן והסוכר הם אויבים של כולם, מיה הצטרפה, כדי למנוע מעצמה נזקים בריאותיים בעתיד. 

ואכן, פיליס גלזר הזמינה אותנו להשקת ספרה החדש "ללא גלוטן, ללא סוכר",(ניתן לרכוש ברשת סטימצקי)
ההשקה נערכה בביתה ומטבחה האישי של פיליס.




את פיליס גלזר אין צורך להציג - כל מי שבריאותו חשובה לו באמת ומודע להשפעות המזון עליה, מכיר את פיליס - גם מהופעותיה הרבות בטלוויזיה, גם מכתבותיה במדיות השונות ולא פחות מספריה הרבים, ולא בכדי היא הוכתרה כ"כוהנת הגדולה" של הבישול הבריא בישראל. 

אבל לטעמנו, מה שהופך את פיליס למלכה של ממש, זו העובדה, שהיא משכילה, לאורך כל הדרך, להפוך את האוכל הבריא לטעים. ולא סתם טעים - אפילו לגורמה! ויעידו על כך כל מי שאי פעם ניסו לשנות את תזונתם למזון בריא יותר, ונתקלו בתסכול של "מה אני עושה לעזאזל עם החסה והטופו ואיך בולעים את זה"... המתכונים שפיליס פיתחה במשך השנים והציגה מעל כל הבמות, מראים שאפשר ליהנות ולהתענג על המזון, גם אם הוא עומד בתקנים הכי מחמירים של טבעונים, צמחונים, צליאקים, או "סתם" כאלה שאיכפת להם מעצמם ומבריאותם...


הספר "ללא גלוטן ללא סוכר", מדגים, כיצד ניתן לאכול נפלא, בלי שני המרכיבים הנ"ל, שכאמור, הוכחו כמזיקים גם לאוכלוסייה הלא צליאקית.

 את הספר פיליס פותחת במדריך ברור ומפורט, המתאר בהרחבה את התחליפים המומלצים והבריאים למרכיבי המזון הכי בעייתיים לבישול ללא גלוטן וסוכר - הקמחים, הממתיקים והשמנים. ההסברים מובאים באופן, שמאפשר, גם למי שטירון לחלוטין בעסק הזה, להתרשם מהמבחר העצום של המרכיבים הבריאים ולהשתכנע בקלות, שאפשר לחיות בלי גלוטן וסוכר. אבל החלק הכי משכנע בסיפור אלו המתכונים עצמם, שחולקו לפי סוגי ארוחות או מזון ומוצגים בבהירות ובפשטות כשהם מלווים בתצלומים מפתים, שלא משאירים מקום לספק - מדובר באוכל טעים ומגרה.

כדי להמחיש לנו ש"הנוסחה עובדת", פיליס כיבדה אותנו בכמה דוגמאות מתוך הספר. 




 



מיותר לציין שליקקנו את השפתיים, במיוחד על רקע התקופה הארוכה של התנזרות מכמה מאכלים מובהקי גלוטן וסוכר, כמו קרקרים פיקנטיים, מאפינס ועוגיות. 

קאפ קייק מהמם ביופיו וטעמו!

באותו מפגש, פיליס הציגה לנו את המיזם המשותף שלה עם קמפוס "ברושים": סדנאות לריפוי דרך האוכל. הסדנאות, או בעצם קורסים קצרים, יחולקו לפי נושאים בריאותיים שונים, ויעניקו למשתתפים כלים לבניית תפריט המתאים לריפוי בעיותיהם הבריאותיות, שיהיה, כמובן, גם טעים... על המלאכה ינצחו במקביל ד"ר אורי שבח ופיליס גלזר,שמבטיחה שבסוף הסדנא, גם אתם תוכלו להכין מנות טעימות, מזינות ומרפאות בביטחון מלא במטבח שלכם. אנחנו יכולים להעיד, אחרי שזכינו ליהנות מהתפריט שהכינה במו ידיה, שיש כיסוי מלא ומפתיע להבטחה.

שיהיה לכולנו לבריאות! וגם טעים...

לפרטים נוספים על הסדנאות בקמפוס ברושים ולהרשמה צלצלו לטל' 03-6411961.
עלות כל סדנה -.750 שקל למשתתף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה