המצאת ה(מע)שנה, והיא ניידת - עכשיו אפשר לעשן בכל מקום!

נכון שזה נשמע דמיוני? מעשנת (או מעשנה, תלוי מי קורא לה...) ניידת, כזו שהולכת אתכם לכל מקום בו תרצו לאכול מאכל מעושן, במזוודה קטנה, שתפעל על כל מקור חום שיתאים לכם, אבל... התוצאות יהיו פשוט מעולות! גם לי זה נשמע דמיוני, עד שפגשתי את ההמצאה הישראלית המדליקה הזאת... יצאתי לשטח לראות במו עיני ולטעום בעצמי, לבדוק מקרוב שזה באמת אמיתי... אז אני שמחה לבשר לכם, שזה הכי אמיתי!!! מעשנה ניידת, שתלך אתכם לכל מקום (וגם לבית...)


הרעיון המפתיע והמדליק (תרתי משמע) לייצר מעשנת מתקפלת וניידת, נולד במהלך ארוחה משפחתית שנערכה בקיבוץ דן. זיו וגיא, שלהם ניסיון של 25 שנה בתחום העישון המקצועי ובפיתוח מעשנות, החליטו לרתום את הידע הרבה שלהם ולפתח את המעשנת הניידת .

זיו והמעשנת לפני הרכבה

הרף שהציבו לעצמם היה שהיא תהיה קלה לנשיאה, מתקפלת וקלה לאכסון, אבל החשוב מכל כמובן זה שהעישון יהיה איכותי וינפיק אוכל טעים! וכל זה בשימוש של כל אחד, גם של המשתמש הביתי, ללא כל עבר קולינרי או ידע מקצועי.

היתרון בעישון עצמי הוא ההמנעות מחומרי השימור והמלחים הרבים שיש בבשר המעושן התעשייתי, אבל לא רק - גם הטעם הביתי - אין שני לו... “המעשנת של זיו” היא מוצר איכותי ומוגן בפטנט. היא קומפקטית ומותאמת לבישול ועישון בקמפינג או בחצר, בכל תנאי שטח ומזג אוויר, על שפת הים, באמצע המדבר, או בפיקניק המשפחתי בפארק. המעשנת קלה ופשוטה מאוד להרכבה ע"י כל אדם בלי שום רקע טכני. לאחר ההרכבה הקצרה והפשוטה מציבים אותה על מקור חום כמו גז / גזיה/ מדורה, גריל-מנגל פחמים / גז. כאשר החום נכון לעישון שרצוי לנו, מניחים את הבשר/הדג או אפילו גבינות על הרשת.



מוסיפים דרך פתח מיוחד בדופן את שבבי העישון ו/או צמחים ארומטיים
 

ועכשיו... מחכים... הריחות שעולים מהמעשנת נפלאים... אבל סבלנות בבקשה, שווה לחכות, בנתיים תציצו מדי פעם במד החום שממוקם על "גג" המעשנת. כדי לטפל בבשר תוך כדי העישון, להפוך אותו וכיו"ב, פשוט מרימים את המכסה בידית שבצד.

ו...זהו - זה מוכן!

ומה שנשאר עכשיו זה רק... לזלול!!!!
וניתן לתמונות להוציא לכם את העיניים :)


לזה יקרא: דג הזהב!

ובפנים - ורוד, עסיסי ומשגע


הבשרים  יצאו, מוווו-שלמים

הפסטרמה קצרה מחמאות מקיר לקיר
אתם עוד בחיים??? אז קחו צ'וריסוס נפלאים


רוצים גם? 
הפלא עולה 480 שקלים...

לרכישה ופרטים נוספים - באתר של זיו וגיא: www.zivsmoker.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה