המטבח הסינגפורי כיתת אומן עם השף דמיאן דה סילבה - אני הולכת ללמוד!!!

המטבח האסייתי על גווניו וטעמיו הוא ללא ספק המטבח אשר אותי אישית מרגש יותר משאר מטבחי העולם (וכנראה שאני לא לבד באהבה הזאת... ) אני חייבת להודות שאת המטבח הסינגפורי אני לא מכירה וזו סיבה נהדרת ללמוד אותו, כל כך התרגשתי לשמוע שהשף דמיאן דה סילבה מגיע לכאן, לישראל, לבית הספר בישולים לתת כיתת אמן בת יומיים, כן כן...ואני עומדת להשתתף בה!!!
קשה לי שלא להתרגש ולספור את הדקות לקורס שללא ספק יהיה מרתק טעים ויפתח אופקים חדשים .
יש גם מתכון בסוף הפוסט, משהו להדליק אצלכם את בלוטות הדמיון והטעם, אולי תפרגנו גם אתם לעצמכם קורס (רק כדאי להזדרז יש מספר מקומות מצומצם ומוגבל, שלא תגידו שלא אמרתי!)
ולהלן כל הפרטים של הקורס:
"בית הספר הגבוה לקולינאריה - בישולים" גאה להציג:

המטבח הסינגפורי- כיתת אומן עם השף דמיאן דה סילבה

שני קורסים קצרים עם אחד מהשפים האסייתיים המובילים, שבמהלכם יחשפו המשתתפים לטעמים ולשיטות העבודה המאפיינים את המטבח הסינגפורי
במסגרת התוכנית "המטבחים של אסיה", סדרת כיתות אומן אותנטיות בהנחיית גדולי השפים האסייתיים, "בית הספר הגבוה לקולינאריה - בישולים" גאה לארח את השף דמיאן דה סילבה (Damian D'Silva), הנחשב לאחד המומחים של המטבח הסינגפורי. דה סילבה יעביר בבית הספר שני קורסים קצרים, המיועדים לשפים, לטבחים ולחובבי מטבחי המזרח הרחוק, ויחשוף בפני המשתתפים מגוון רחב של טכניקות, חומרי גלם וטעמים מקוריים המאפיינים את המטבחים האסייתיים השונים.

הקורס בן היומיים, שיועבר בשני מחזורים במתכונת הדגמה לקבוצה אינטימית של משתתפים ובליווי תרגום לעברית של איש מקצוע, כולל ארוחת צהריים המבוססת על מנות הקורס. בין המנות שיודגמו במהלך הקורס: בקר רנדנג בסגנון מלזי, איאם פופ - עוף מושרה במי קוקוס ותבלינים, ספרינג רולס מסורתיים, סמבל שרימפס, אוטאק פירות ים ועוד.

הקורסים יתקיימו בשני מחזורים, 26-27.4 ו- 28-29.4, בין השעות 16:00-10:00. בסיום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת גמר של בית הספר בשיתוף השף דמיאן דה סילבה. מחיר הקורס: 2200 ₪.

בשל הביקוש הרב ומספר המקומות המצומצם, מומלץ להירשם לקורס בהקדם.

השף דמיאן דה סילבה הוא אחד השפים המובילים של המטבח הסינגפורי העכשווי. הוא בעל ניסיון עשיר בתחום המסעדנות, ועל לקוחותיו נמנים נשיא סינגפור ונכבדים רבים נוספים. אחת משתי אהבותיו הגדולות של השף דה סילבה הינה גסטרו בר ייחודי בסינגפור, המהווה מקור השראה לשפים מקומיים, בו הוא מגיש מגוון מנות ומנעד מרשים של מטבחים - מלזי, סיני, הודי ואירו- אסייתי. אהבתו השנייה הינה הנחלת תרבות האוכל הייחודית באמצעות מסעותיו בעולם, בהם הוא משמש שגריר למטבח הפיוז'ן.



פרטים להרשמה: בית הספר הגבוה לקולינאריה - בישולים. הזרם 10 תל אביב. טלפון: 03-6819141 www.bishulim-school.com



SAMBAL UDANGשרימפס "סמבל"

מצרכים (5 מנות):

1/2 קילו שרימפס טריים ומקולפים
1/2 קילו בצלי שאלוט מקולפים
100 גר' פלפל צ'ילי (שאטה) יבש –מושרה במים פושרים
1 כף מחית שרימפס (להשיג בחנויות למוצרים אסיאתיים)
25 גר' אגוזי ברזיל או מקדמיה (במקור אגוזי קמירי)
מיץ מחמישה ליים
עלה מעץ ליים חתוך לרצועות דקיקות
מלח וסוכר לפי הטעם
שמן קנולה לטיגון


אופן ההכנה:

מניחים בבלנדר את השאלוט, הצ'ילי, האגוזים ומחית השרימפס וטוחנים למחית חלקה, לא מוסיפים מים.
במחבת רחבה או ווק מחממים שלוש, ארבע כפות שמן על להבה גבוהה. כשהשמן חם מאד, מוסיפים את המשחה ומטגנים יחד עם עלה הליים עד שכל הנוזלים מתאדים מהמחית והשמן עולה וצף על פני השטח.
מומלץ לטגן על אש בינונית ולערבב מדי פעם כדי לא לחרוך את המחית, חצי שעה לערך, תלוי בגובה הלהבה.
כאשר המחית מוכנה, מסירים מן האש ומסירים את רוב השמן מהמחית. מחזירים את המחית למחבת , מוסיפים את מיץ הליים, סוכר ומלח, לפי הטעם. מחממים היטב, מוסיפים את השרימפס ומבשלים כמה דקות, רק עד שהם מוכנים. מגישים .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה